Objave

Tretji teden

Slika
  20-22 dan: Kljub temu da se približujemo koncu prakse smo mogli vseeno še kaj narediti. Ta teden smo v službi ponovno delali na CNC rezkarju. Mentor nam je tudi pokazal kako se okrogle kose vpne v rezkar pravilno. V četrtek je bil praznik Lizbone, ker pa z Žanom delava izven Lizbone tega prostega dneva nismo imeli nam pa je šefica dovolila, da si petek vzamemo za počitek.

Tretji vikend

17-19 dan: Za začetek tretjega vikenda smo v soboto obiskali alfamo, predel Lisbone, kjer so najcenejše in najboljše restavracije. Alfama je tudi pogosto center raznoraznih fešt, kjer se pečejo tradicionalne jedi na žaru, prodajajo pa se tudi različne sladice in pijače. Nedeljo smo porabili za ogled Estorila, mesteca pred Cascaisom. V ponedeljek pa smo imeli še en dan prosto saj je bil praznik. Dan smo porabili za ogled Cabo de Roca oz. Najbolj zahodne točke v Evropi. Kasneje smo se ob spremljavi prečudovitega razgleda spustili do plaže, kjer so nas velikanski velovi hipnotizirali, ter se nismo mogli zadržati, da se jim ne bi enkrat prepustili.

Drugi teden

Slika
12-16 dan: Ta teden smo več kot ne porabili v službi, kjer smo se s pomočjo mentorja naučili operiranja različnih CNC strojev. V četrtek smo popoldne odšli do Belema, kjer smo si ogledali stolp, kasneje pa se odpravili proti centru Belema, kjer smo poskusili tradicinonalne "pastel de Belem", ki je sicer podoben "pastel de Nata" vendar ni isto. Ogledali smo si tudi samostan in cerkev.

Drugi vikend

10-11 dan: Naš drugi vikend smo že bili vsi kar precej izmučeni pa smo si soboto vzeli za počitek. V nedeljo smo pa z Žakom odšla na ogled "palacio de Pena" in "castelo dos Mouros", kateri se nahajata v Sintri. Do teh dveh lokacij je bila manjša vzpetina katero smo prehodili v 1 uri ter na vrhu smo se kopali v razkošnem razgledu, ki ga je bilo videti. Po ogledu palače in grada sva se odpravila proti centru Sintre, kjer smo poskusili njim tradicionalno sladico "Queijada de Sintra", ki je bila odličnega okusa. Nato sva se še malo sprehodila po Sintri in odpravila na vlak za domov.

Prvi teden

Slika
  5.-9. Dan: Ta teden v ponedeljek smo začeli z delom, naš mentor je zelo prijazen in kljub jezikovnim oviram se potrudimo čimbolje sporazumeti in nas tudi naučijo ter si uzamejo čas za obrazložitev delovanja strojev. Pokazali so nam delovanje CNC stružnice in CNC rezkarja. V četrtek je bil praznik katerega smo izkoristili za obisk Setubala, kjer smo se po mestu sprehodili in kasneje z ladjico šli čez reko do "Praia de Troia" v kateri je bila voda veliko toplejša kot na plažah prejšnji vikend.

Prvi vikend

2.-4. Dan: v petek smo bili na podjetju na katerem bomo strojniki opravljali prakso, ter nato vikend porabili za ogled Cascaisa, Almade, ter par plaž. Zraven smo si ogledali tudi kakšno znamenitost. Zalo zabaven vikend je za nami.

Začetek avanture

Slika
  1. Dan: Potovanje smo začeli v Postojni, in po okoli 7 urah vsega skupaj smo prispeli na portugalsko, kjer so nas pospremili do doma. Zvečer smo pojedli še večerjo v prijetni družinski restavraciji.